1 sierpnia 2013

Ewa w podróży- czyli jakie zabawki zabrać na pokład samolotu

Przed nami druga podróż samolotem z Ewą (1 rok 8 mc).
Co prawda nie będzie trwała długo, bo nieco ponad godzinę, ale i na nią trzeba być dobrze przygotowanym.


Szczegółowe wskazówki dotyczące podróżowania samolotem z małym dzieckiem opisałam w czerwcu na stronie Porady, tuż po naszym urlopie w Grecji.

Tym razem przygotowałam dla Ewy troszkę inny zestaw.
Kluczowe jest wybranie kilku nowych zabawek, których dziecko jeszcze nie widziało.
Nie muszą być drogie. Powinny być małe, ciche. Nie chcemy przecież przeszkadzać innym pasażerom. 

Oprócz tych nowych, zabieram ze sobą również te, którymi Ewa bawi się wyłączenie w podróży, nigdy na co dzień. Taką typową podróżniczą zabawką, którą chowam zaraz po powrocie do szuflady i wyciągam tylko na podróż są np. nawlekanki Melissa & Doug (opisywałam je na stronie Polecane zabawki).

1) Nawlekanki Melissa &Doug
2) Pacynki na palce (IKEA)
3) Mini puzzle drewniane Melissa &Doug
4) Dwie nowe książeczki
5) Kolorowanka z naklejkami 
6) Gumowy stworek - zabawka


Nawlekanki Melissa and Doug i Pacynki na palce IKEA


Mini puzzle drewniane Melissa and Doug

Puzzle oryginalnie zapakowane są w drewniane pudełko, ale ja na czas podróży włożyłam je do woreczka strunowego




Mam nadzieję, że i tym razem Ewa dobrze zniesie podróż;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz