15 czerwca 2013

Dotknij i poczuj karty obrazkowe - Flashcards My First Words

Od dawna szukałam kart obrazkowych, które miałyby tak lubiane przez Ewę wstawki z różnych materiałów, takie jak w niektórych książeczkach. 
No i trafiłam na karty obrazkowe: "Flashcards My First Words" Wydawnictwa DK
Żałuję trochę, że nie ma ich w polskiej wersji językowej, ale na razie są dla nas ok. Potem nakleję na nie  po prostu naklejki z polskimi wyrazami.

Touch and Feel Flashcards My first Words

Zarówno opakowanie jak i karty wykonane są z bardzo grubej tektury i są naprawdę świetnej jakości. Mają prześliczne fotografie. Ulubione karty Ewy to kotek z mięciutkim futerkiem, piesek z milutką sierścią i piłka.





Na pytanie: Gdzie jest kotek? Ewa natychmiast wyszukuje wśród rozłożonych kart, tę właściwą. Potem dotyka futerka i naśladuje odgłosy kotka. Taka zabawa jest przede wszystkim bardzo edukacyjna, dziecko poznaje różne tekstury, jedna karta jest chropowata, inna miękka, a na jeszcze innej jest np. klejąca kanapka;-)
Więcej zdjęć Ewy podczas zabawy z kartami obrazkowymi, na stronie  "Polecane inne produkty"

2 komentarze:

  1. Świetna książeczka. Mam pytanko, gdzie można ją dostać?
    Pozdarwiam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam je ze strony www.bookdepository.co.uk. Mają darmową wysyłkę do Polski (czas oczekiwania 7-10 dni). Kosztowały 8,72 Euro.
      Do wyboru są też z tej serii zestawy kart: "Things that go", "Animals", "Numbers and Counting"

      Usuń