26 lipca 2015

Aplikacja do nauki pisania - idealna podczas wakacyjnej podróży

Wiem, że trwają wakacje, a nauka pisania to nie jest wakacyjny temat, ale odkryłam ostatnio bardzo fajną i edukacyjną aplikację, która połączy przyjemne z pożytecznym:-)


Poza tym zabawa z tą aplikacją na pewno przyda się Wam podczas podróży jako przerywnik między bajkami. Bo z pewnością ipad, tablet przyda się podczas wakacyjnych wyjazdów z dziećmi (w samolocie, czy samochodzie...)




Aplikacja "Write My Name" dostępna jest dla posiadaczy urządzeń Apple - IOS. Niestety nie znalazłam jej odpowiednika dla systemu Android.

Aplikakcja jest płatna, ja zapłaciłam za nią 2,99£. 

"Write my name" do ściągnięcia z iTunes tutaj.





Unikalność tej aplikacji polega na tym, że oprócz nauki pisania wszystkich liter alfabetu, można utworzyć swoje karty z wyrazami i zdjęciami oraz nagrać  nasz głos, jak wypowiadamy dany wyraz. Ja jako pierwsze dodałam np. zdjęcie Ewy z jej imieniem. 




Można więc utworzyć karty ze zdjęciami wszystkich swoich najbliższych, odpowiednio je podpisać np. mama, tata, babcia, dziadek, ciocia i nagrać jak wypowiadamy te słowa.

Dla Ewy najprzyjemniejszy moment to ten, w którym po prawidłowym napisaniu wyrazu usłyszy nagranie mamy wypowiadającej to słowo:-)




Dodatkowo dziecko może ćwiczyć pisanie wielkich i małych liter alfabetu oraz proste słowa (po angielsku).






UWAGA! 
Warto na początku w ustawieniach wyłączyć opcję muzyki w tle, która jak dla mnie jest bardzo irytująca i może rozpraszać.

Polecam, bo to naprawdę przyjemna i edukacyjna aplikacja. Warta swojej ceny.


Jeśli szukacie aplikacji dla dzieci na podróż, polecam również mój poprzedni post:

Być może spodobają się także Waszym dzieciom;-)

Życzę wszystkim wspaniałych i bezpiecznych wakacji!

























1 komentarz: